Big Data en Market Intelligence

Big Data: 

De term “Big Data” wordt steeds actueler. De term gaat over de hoeveelheid data die opgeslagen wordt. Door de hoeveelheid gebruikers van internet neemt de hoeveelheid data natuurlijk ook toe. Dit gaat zo snel dat het bijna exponentieel toeneemt. Het is aan het bedrijf om goed om te gaan met de Big Data. Als er goed wordt omgegaan gegaan hiermee kan ChargeIT! de proces verbeteren en meer inzicht creëren. Dit is ook het doel van ChargeIT! Het bedrijf wil doormiddel van de hoeveelheid data nog preciezer in kunnen spelen op de wensen van de klant. Dit gebeurt door middel van de sociaal media en de online nieuwssites.  

 

Market intelligence: 

Market intelligence gaat over het relevant maken van informatie die afkomstig is van de markt waar ChargeIT! actief op is. Doordat deze informatie wordt geanalyseerd kan ChargeIT! hiermee de marktkansen ontdekken, marktstrategieën ontwikkelen en het bedrijf ontwikkelen in de markt. 

 

De markt van de groene stroom en duurzame producten ontwikkelt enorm snel. Door goed actief te blijven onderzoeken van de informatie en de markt zorgt ChargeIT! ervoor dat het niet achterloopt op dit gebied maar juist koploper blijft  

Maak jouw eigen website met JouwWeb